Thursday, October 30, 2014

Audio Parenting Ibu Rose

Boleh dapatkan audio books tersebut dengan klik www.parentingbijak-ibc.gr8.com

Admin cadangkan ibu bapa yang mempunyai anak-anak yang masih kecil supaya membeli audio parenting bijak ini. Admin dah dengar keenam-enam audio ini...sangat bagus dan banyak ilmu yang boleh dipelajari daripadanya. Penyampai audio ini bukan calang-calang orang. Prof Rozieta atau Ibu Rose ialah seorang yang memang PAKAR dalam bidang keibubapaan. Beliau telah banyak mengendalikan seminar dan bengkel parenting. Admin juga telah membaca sebuah buku parenting yang telah ditulis oleh Ibu Rose beberapa tahun yang lepas. Sayangnya buku itu telah habis dan agak sukar untuk mencari di pasaran.

Sebagai ganti, Ibu Rose menghasilkan audio parenting bijak dan admin mendapati audio ini mempunyai kelebihan yang tersendiri iaitu mudah untuk didengar hampir di mana sahaja seperti ketika memandu, memasak atau ketika berada di salon kerana audio ini dalam format mp3 dan kita boleh uploadkan ke smartphone, iPad, iPod dan tablet.

Bagi admin apa yang disampaikan oleh Ibu Rose lebih bernilai daripada apa yang kita bayar. Buat masa ini, audio parenting bijak boleh dibeli dengan harga yang masih murah iaitu rm 97.00 (harga asal rm197). Justeru ibu bapa yang ingin menjadi ibu bapa yang professional, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkannya. Admin jamin, kita akan dapat belajar sesuatu daripadanya, insya-Allah.



Boleh dapatkan audio books tersebut dengan klik www.parentingbijak-ibc.gr8.com

No comments:

Post a Comment